Rozumiemy jak duże znaczenie mogą mieć reklamy Adwords w kierowaniu ruchu bezpośrednio do Twojej witryny. Ten typ marketingu online wspiera strategie mające na celu szybkie ściągnięcie klienta na stronę i stworzenie warunków do zwiększenia sprzedaży. Bez względu na wielkość budżetu do każdego klienta podchodzimy indywidualnie aby przygotować najlepsze możliwe rozwiązanie.
Agencja zajmuje się optymalizacją naszej strony internetowej i zarządza kampaniami linków sponsorowanych. Duża wiedza i elastyczność są ogromnym atutem i ułatwiają współpracę. Warto powierzyć prace nad reklamą specjalistą z branży.
Adwords jest najbardziej bezpośrednią formą płatnych reklam, dzięki której łatwo dotrzeć do grupy docelowej. Google daje możliwość licytowania cen słów kluczowych aby pojawiać się nad konkurencją. Zarządzanie budżetem na reklamę, dobór właściwych fraz wymaga przygotowania właściwej strategii. Nasi specjaliści cały czas monitorują i optymalizują aby w optymalny sposób wykorzystać zainwestowane pieniądze.
Prawidłowe wyświetlanie reklam wymaga unikalnego podejścia każdego odbiorcy. Płatny przekaz reklamowy pozwala wskazanej firmie zaistnieć w internecie za pomocą wyszukiwarek takich jak Google czy Bing, sieci reklamowych i innych niszowych społeczności oraz osób trzecich. To daje okazję do tworzenia odpowiedniego przekazu wśród tych odbiorców, którzy mają największe znaczenie: potencjalnych klientów. Płatne reklamy pomogły milionom firm dotrzeć z ofertą do nowych rynków i pozyskać nowych klientów.
Reklama w mediach społecznościowych jest dostępny dla każdego. Social media mogą przynieść korzyści dla firm które poszukują możliwości wzrostu klientów i sprzedaży. Dzięki obecności na tych portalach rośnie świadomości marki i zaangażowanie społecznego. W naszych strategiach wykorzystujemy największe sieci społecznościowe - Facebook, LinkedIn i Twitter. W poszukiwaniu konwersji należy odpowiednim odbiorcom wyświetlać reklamy, które będą wysyłać klientów bezpośrednio do Twojej strony.
Retargeting pozwala marka dotrzeć do 98% klientów, którzy nie stworzyli konwersji w czasie ich pierwszej wizyty. Tworzymy kampanie, które wyświetlają reklamy na różnych stronach internetowych maksymalnie 30 dni po pierwszej wizycie użytkownika. Reklamy te służą jako przypomnienie dla klientów i wskazują drogę powrotną. Odpowiednie planowanie działań pomaga w zdobyciu klienta który szuka informacji powiązanych z Twoją ofertą.
Wyświetlanie informacji o produktach w reklamach płatnych pozwala na dotarcie do klientów, którzy szukają informacji na temat powiązanych wyrażeń. Pokazanie konkretnej oferty z grafiką i ceną w wynikach Google zachęca użytkowników do klikania. Dzięki takiej formie reklamy można osiągnąć wyższe współczynniki klikalności i konwersji.