Aktywność użytkowników internetu skupia się wokół mediów społecznościowych. Każda marka widzi jak dużą siłę oddziaływania mają takie portale jak Facebook, Twitter, Pinterest i YouTube. Teraz każdy zdaje sobie sprawę, że niezbędnym elementem zintegrowanej strategii marketingowej mogą być również wspomniane portale.
Poprzez wykorzystanie reklamy w mediach społecznościowych zwiększyliśmy efekty marketingu internetowego przy pozyskiwaniu nowych klientów. Konsekwentnie zwiększamy zasięg i pracujemy nad zaangażowaniem użytkowników na naszej stronie.
Dobrym sposobem, aby zaangażować klientów, zdobyć polubienia oraz nowe osoby które będą obserwowały nasz profil są różnego typu konkursy i promocje. Zaangażowanie się w tego rodzaju działalności może zaowocować znaczącym wzrostem rozpoznawalności marki. Nasz zespół specjalistów, analizuje grupy docelowe, określa możliwości i buduje strategie reklamowe na Facebooku, Twitterze i innych portalach. Przy wykorzystaniu własnego oprogramowanie powstają rozwiązania które są ukierunkowane na wzrost społeczności potencjalnych klientów oraz fanów marki.
Internet żyje i działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. To oznacza, że klienci mówią o swojej marce przez całą dobę. Rozmowy te mogą być dobre lub złe. Niezależnie od nastrojów, warto aby ktoś tam był i mógł odpowiedzieć. Eksperci od komunikacji odpowiadają klientom i monitorują trwające rozmowy w grupie docelowej.
Kampanie marketingowe na portalach typu Facebook dają duże możliwości kierowania reklam do ściśle określonej grupy docelowej według wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań, polubień i wiele innych czynników. To potężne narzędzie marketingowe posiada szczegółowe informacje na temat najbardziej wartościowych klientów. Umożliwia także skuteczniej dotrzeć do określonych odbiorców, wzmocnić oddziaływanie marki i zaangażować nowych potencjalnych klientów. Nasz zespół pomoże Ci wykorzystać płatne reklamy w kanałach social media do kierowania ruchu do Twojej witryny oraz nowych klientów do firmy.
Czasami obsługa kampanii wymaga indywidualnego podejścia i bardzo specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności. W takich sytuacjach nie jesteś sam. Współpracujemy z wieloma markami które konsultują swoje strategie z naszymi specjalistami. Doradzamy aby firmy mogły uzyskać jak najwięcej z ich działań marketingowych w mediach społecznych. Warto komunikować się ze społecznością Facebooka, Twittera, Pinterest i innych portali aby zwiększyć autorytet, zaufanie i zaangażowanie względem marki.